Number of the records: 1  

Výskumné metódy aplikované v neuromarketingu

  1. ŠLOSÁR, Róbert - ŠTETKA, Peter. Výskumné metódy aplikované v neuromarketingu. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 63-65 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %. I-15-102-00, IGP, Alternatívne modely difúzie produktových inovácií.
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.