Number of the records: 1
Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia
Title Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia Parallel title The Need and the role of marketing in the process of linking the academic sphere and business environment Author info Henrich Drábik Author Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 53-59 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords školy vysoké * prostredie podnikateľské * teória a prax * marketing * nástroje marketingové Annotation Identifikácia a analýza možnosti implementácie marketingu a jeho nástrojov pre potreby zabezpečenia prepojenia akademickej sféry a hospodárskej praxe a návrh funkčného modelu efektívnej spolupráce Obchodnej fakulty a podnikateľského prostredia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 589.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1