Number of the records: 1  

Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia

  1. Title Potreba a úloha marketingu v procese prepájania akademickej sféry a podnikateľského prostredia
    Parallel titleThe Need and the role of marketing in the process of linking the academic sphere and business environment
    Author infoHenrich Drábik
    Author Drábik Henrich EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 53-59 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy vysoké * prostredie podnikateľské * teória a prax * marketing * nástroje marketingové
    AnnotationIdentifikácia a analýza možnosti implementácie marketingu a jeho nástrojov pre potreby zabezpečenia prepojenia akademickej sféry a hospodárskej praxe a návrh funkčného modelu efektívnej spolupráce Obchodnej fakulty a podnikateľského prostredia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF589.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.