Number of the records: 1
Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
Title Knowledge management in the marketing mix of small food businesses Translation Znalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov Author info Michal Pružinský Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document 10th international workshop on knowledge management : proceedings : 13 - 14 october 2015, Bratislava, Slovakia. S. 91-103 CD-ROM. - Trenčín : Vysoká škola manažmentu, 2015 / Janošcová Renata ; Hvorecký Jozef ; 10th international workshop on knowledge management International workshop. ISBN 978-80-89306-31-2 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords manažment znalostný * marketing mix * výhody konkurenčné * trh * zákazníci Annotation Charakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01375-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 309.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1