Number of the records: 1  

Knowledge management in the marketing mix of small food businesses

  1. Title Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
    TranslationZnalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov
    Author infoMichal Pružinský
    Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document 10th international workshop on knowledge management : proceedings : 13 - 14 october 2015, Bratislava, Slovakia. S. 91-103 CD-ROM. - Trenčín : Vysoká škola manažmentu, 2015 / Janošcová Renata ; Hvorecký Jozef ; 10th international workshop on knowledge management International workshop. ISBN 978-80-89306-31-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords manažment znalostný * marketing mix * výhody konkurenčné * trh * zákazníci
    AnnotationCharakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01375-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF309.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.