Number of the records: 1
Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector
Title Relationship marketing and customer loyalty in the B2C sector Translation Marketing vzťahov a zákaznícka vernosť v B2C sektore Author info Lukáš Zendulka Author Zendulka Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 372-381. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing vzťahový * lojálnosť zákazníkov Annotation Porovnanie marketingu vzťahov a transakčného marketingu. Súvislosť marketingu vzťahov a lojálnosti zákazníka. Lojálne cítenie spotrebiteľa vo svete. Benefity z lojálnych programov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00002-027, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 706.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1