Number of the records: 1
Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia
SYS 0211658 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073529.9 100 $a 20160128d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia $d Marketing contribution to creating consumer awareness $f Jozef Čimo 301 $a VEGA 1/0178/14 330 $a Možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Enviromentálne orientované stratégie. Tvorba enviromentálne orientovaných výrobkov. Nový pohľad na životný cyklus výrobkov. Systémové ponímanie vzniku výrobku. Ekonomický rast ako príčina konzumného správania. Plánované zastarávanie výrobkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0211447 $1 010 $a 978-80-225-4164-0 $1 200 1 $a Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Vanda Lieskovská, Ludvík Čichovský $v S. 16-27 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [203 s., 12,9 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0024814 $a Čichovský $b Ludvík $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001525 $a cyklus výrobku životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005252 $a recyklácia odpadu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160128 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1