Number of the records: 1
Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku
Title Netradičné médiá a ich využitie v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku Parallel title Non-traditional media and its application in the communication mix of Slovak cultural institutions Author info Markéta Plichtová Author Plichtová Markéta Source document Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou venovanej kulturologičke Anne Fischerovej : 15. mája 2014 v Bratislave. S. 171-179 CD-ROM. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014 / Gažová Viera ; Chomová Svetlana ; Chovancová Petra ; Kulturológia: kreativita, kultivácia, kultúrnosť Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou. ISBN 978-80-223-3616-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak, Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * inštitúcie verejnoprávne * médiá * kultúra * Slovensko Annotation Aktuálne otázky marketingu kultúry ako jednej z kľúčových sfér záujmu aplikovanej kulturológie. Nové typy marketingovej komunikácie, ktoré sú zmapované teoretikmi až po ich otestovaní marketérmi v praxi. Pozitíva a negatíva netradičných médií ako výrazného trendu v oblasti marketingu kultúry. Spôsoby využitia rôznych foriem netradičných médií v komunikačnom mixe kultúrnych inštitúcií na Slovensku. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1