Number of the records: 1  

Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie

  1. Title Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie
    Parallel titlePosition and Role of the Client (Patient) in Health Economics Health Care Marketing Starting Points
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 130-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2
    Výstup z projektu ITMS 26240220087 Univerzitný vedecký park pre biomedicínu Bratislava
    NoteITMS 26240220087
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 614 - Verejné zdravotníctvo
    Keywords zdravotníctvo verejné * financovanie zdravotníctva * služby zdravotnícke * starostlivosť zdravotná * kapitál ľudský * stratégia marketingová
    AnnotationTeoretický základ zameraný na formuláciu východísk marketingu starostlivosti o zdravie, ktorý je založený na vymedzení pozície pacienta v ekonomike zdravia. Aktuálne východiská chápania marketingu zdravia alebo marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie. Základé názory na ekonomiku zdravia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01645-015, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF779.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.