Number of the records: 1
Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie
Title Pozícia a rola klienta (pacienta) v ekonomike zdravia, východiská marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie Parallel title Position and Role of the Client (Patient) in Health Economics Health Care Marketing Starting Points Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. S. 130-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4199-2 Výstup z projektu ITMS 26240220087 Univerzitný vedecký park pre biomedicínu Bratislava
Note ITMS 26240220087 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 614 - Verejné zdravotníctvo Keywords zdravotníctvo verejné * financovanie zdravotníctva * služby zdravotnícke * starostlivosť zdravotná * kapitál ľudský * stratégia marketingová Annotation Teoretický základ zameraný na formuláciu východísk marketingu starostlivosti o zdravie, ktorý je založený na vymedzení pozície pacienta v ekonomike zdravia. Aktuálne východiská chápania marketingu zdravia alebo marketingu v oblastiach starostlivosti o zdravie. Základé názory na ekonomiku zdravia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01645-015, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 779.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1