Number of the records: 1
Merchandising as Part of Assortment Policy in Retail
Title Merchandising as Part of Assortment Policy in Retail Translation Merachandising ako časť politiky sortimentu v maloobchode Author info Lukáš Hanzlíček Author Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 250-257 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords umiestňovanie produktov * produkty * inzercia * merchandising * maloobchod Annotation Rozhodovací proces v politike sortimentu v maloobchode. Definícia a princípy inzerovania a reklamy (merchandising). Úprava obchodu a vizuálna reklama. Princípy vizuálnej reklamy v Tesco Stores. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01948-025, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1