Number of the records: 1
Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention
Title Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention Author info Viera Čihovská, M. Yashina Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Yashina M. Source document Economics, management, law: socio-economic aspects of development : collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy], Volume 2. Pp. 190-198. - Roma : Edizioni Magi, 2016. ISBN 978-617-7214-17-4 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Note KEGA 018EU-4/2014 Document kind schedule of articles from year books Language Russian Country of Edition Italy systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing vzťahový * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Annotation Vzťahový marketing predstavuje moderný obchodný koncept založený na vytvorení vzťahov so všetkými subjektmi na trhu. CRM (Customer Relationship Management) získava a udržiava spokojných zákazníkov v portfóliu spoločnosti, a tým si zabezpečuje vysokú ziskovosť pri napĺňaní svojich cieľov. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00087-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 339.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1