Number of the records: 1
Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní
SYS 0217351 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073619.8 100 $a 20160610d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová komunikáca v kontexte udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti v podnikaní $d Marketing communication in the context of sustainable development and social responsibility business $f Miroslava Loydlová 301 $a VEGA 1/0282/15 330 $a Dôležité elementy pri výbere správnych metód marketingovej komunikácie, vytvorenie správnej koncepcie, použitie vhodnej stratégie so zohľadnením cieľov komunikácie. Označovanie produktov, na základe ktorých sa zákazníci pri svojom nákupnom správaní orientujú a uskutočňujú svoje rozhodnutia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0217257 $1 010 $a 978-80-225-4248-7 $1 200 1 $a Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská $v S. 61-73 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 205 s. [11,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1