Number of the records: 1  

Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia

  1. Title Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia : dizertačná práca
    Author infoLucia Vanková, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Author Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2016. - 178 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * prostredie podnikateľské * podnikanie * stratégia marketingová * stratégia podniková
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number891173
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    Call numberLocationSublocationInfo
    891173SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.