Number of the records: 1
Neuromarketing ethic standards
Title Neuromarketing ethic standards Parallel title Etické štandardy neuromarketingu Author info Štefan Majtán, Róbert Šlosár Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 684-688 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 (100%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * výskum marketingový * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * ochrana spotrebiteľa * psychológia predaja * normy etické Annotation Etické aspekty neuromarketingových postupov a praktiky kľúčových oblastí, ktorými sú ochrana respondentov, reprezentácia neuromarketingu verejnosti a poskytovanie preukázateľných dát záujemcom o výsledky neuromarketingového výskumu. Prehľad troch verejných oblastí, kde môže byť neuromarketing prínosným artiklom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00576-041, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 624.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1