- Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action!
Number of the records: 1  

Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action!

  1. Title Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action! . 5
    Author infoMartina Drahošová, Peter Balco
    Author Drahošová Martina
    Co-authors Balco Peter
    Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 6-7 (2016), s. 68-70. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing mix * stránky webové * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Call-to-Action (výzva k akcii) je spolu s formulármi a vstupnými stránkami nástrojom, ktorý sa využíva v druhom kroku Inbound metodológie. V tomto kroku premieňate návštevníkov vašej webovej stránky alebo blogového príspevku na leadov, teda potenciálnych zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.