Number of the records: 1  

The Importance of Customer Awareness of Selected Management Systems

  1. Title The Importance of Customer Awareness of Selected Management Systems
    TranslationDôležitosť povedomia zákazníkov o vybraných manažérskych systémoch
    Author infoMarta Karkalíková
    Author Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Towaroznawcze Problemy Jakości. No. 3 (2016), pp. 13-21. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X
    NoteVEGA 1/0670/16
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords systémy riadenia * certifikácia * systémy environmentálne manažérske * systémy integrované manažérske * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * kvalita výrobkov * informácie
    AnnotationDôležitosť informovanosti zákazníkov o vybraných manažérskych systémoch (osobitne systémov riadenia kvality, environmentálych manažérskych systémov, systémov bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci). Výskum bol realizovaný vo viacerých slovenských mestách prostredníctvo dotazníkov. Výsledky výskumu. Integrácia manažérskych systémov.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00897-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.