Number of the records: 1
Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice
Title Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice Translation Inovácie v marketingovej komunikácii – súčasná obchodná teória a prax Author info Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 34-46. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * komunikácia marketingová * inovácia * marketing elektronický * internet * siete sociálne * kreativita Annotation Využitie inovácií v marketingovej komunikácii v praxi podnikov na Slovensku. Porovnanie tradičných a moderných nástrojov marketingovej komunikácie. Guerilla marketing. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01001-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1