Number of the records: 1
Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy
Title Ukazovatele hodnotenia marketingovej výkonnosti podniku - význam a problémy Author info Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-8 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Keywords výkonnosť podniku * výkonnosť * marketing * meranie výkonnosti * ukazovatele Annotation Príspevok poukazuje na význam hodnotenia výkonnosti marketingu najmä vo väzbe na celkovú výkonnosť podniku; na základe rešerší odbornej literatúry a výsledkov už realizovaných/existujúcich prieskumov v podnikovej praxi mapuje a sumarizuje základné prístupy v oblasti merania marketingovej výkonnosti a v rámci toho vymedzuje najčastejšie používané meradlá/ukazovatele. Zároveň naznačuje problémy spojené s hodnotením výkonnosti marketingu a možnosti smerovania ďalšieho výskumu v tejto oblasti. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01005-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1