Number of the records: 1
Identification and comparison of requirements placed on brand managers
Title Identification and comparison of requirements placed on brand managers Translation Identifikácia a porovnanie požiadaviek kladených na brand manažérov Author info Zuzana Wroblowská Author Wroblowská Zuzana Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 10, č. 26 (2016), s. 57-65. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2016. ISSN 1802-8527 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažéri * manažment značky * schopnosti pracovné * zdroje ľudské * manažment produktový * nábor pracovníkov * kompetencie * zručnosti * analýza obsahová * výskum * Česko Annotation Aby brand manažér (manažér značky) uspel vo svojej práci, musí mať vedomosti, zručnosti, ako aj príslušné osobnostné rysy. Obsahová analýza pracovných ponúk a požiadaviek na pozíciu brand manažéra v Českej republike za rok 2015 (a porovnanie s rokom 2007). Analýza zhromaždených údajov s dôrazom na to, či zamestnávatelia vnímajú brand manažéra ako znalostného pracovníka. Porovnanie s požiadavkami na pozíciu produktového manažéra. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 25-27
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 770 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1