Number of the records: 1
Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení
Title Marketingová stratégia v individuálnom zdravotnom poistení Parallel title The Marketing strategy in individual health Author info Lea Škrovánková, Zsolt Simonka, Andrej Ralbovský Author Škrovánková Lea EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Co-authors Simonka Zsolt EUBFHIKMA - Katedra matematiky a aktuárstva FHI Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuárska veda v teórii a v praxi 2016 : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 118-127 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kaderová Andrea ; Peller František ; Starečková Anna. ISBN 978-80-225-4344-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords starostlivosť o zdravie * chorobnosť * zmluvy poistné * udalosti poistné * pravdepodobnosť * metódy Annotation Autori sa zaoberajú stochastickými metódami, pomocou ktorých zostavili trojstavový model pre kritické ochorenia. Prostredníctvom Markovových reťazcov a matíc prechodov získali rozdelenie pravdepodobností prechodu. Tie ďalej aplikovali vo výpočte priemerných dôb zotrvania poistných zmlúv pre daný produkt v rôznych časových intervaloch bez uvažovania nastatia poistnej udalosti. Ďalej sledovali, s akou pravdepodobnosťou je možné očakávať, že poistná udalosť nastane vo vybraných časových intervaloch. Záver príspevku obsahuje modelový produkt individuálneho zdravotného poistenia pre konkrétny typ kritického ochorenia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01241-015, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 516.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1