Number of the records: 1  

Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje

  1. Title Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje
    Author infoDaniel Jesenský
    Author Jesenský Daniel
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 1 (2017), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa
    AnnotationZákazník je často vystavený rozhodovacej paralýze. Ako sa v nej môže zachovať. Ako pracovať s POP médiami, aby uľahčili zákazníkovi voľbu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.