Number of the records: 1
The role of age in marketing communication to seniors
Title The role of age in marketing communication to seniors Author info Jakub Krako, Dagmar Lesáková Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 76-83 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords seniori * správanie spotrebiteľa * vek * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Annotation Úloha veku v marketingovej komunikácii seniorov. Vek kognitívny, vek chronologický. Aplikácia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Dôležitosť merania kognitívneho veku pre marketing a reklamné kampane. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00092-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1