Number of the records: 1
Chápanie značky z pohľadu kruhovej ekonomiky
Title Chápanie značky z pohľadu kruhovej ekonomiky Translation Brand understanding from circular economy point of view Author info Peter Vaško Author Vaško Peter Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 134-140. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * značky environmentálne * komunikácia marketingová * marketing environmentálny Annotation Chápanie významu značky súvisí so záujmom spotrebiteľov. V súčasnosti sa tento záujem spotrebiteľov, najmä v dôsledku negatívnych dopadov ľudskej činnosti na životné prostredie, začína orientovať na ekologicky prijateľné statky. Túto skutočnosť si spoločnosti uvedomujú a začínajú sa tomuto trendu prispôsobovať minimalizáciou negatívnych dopadov svojej činnosti na environmentálne prostredie. Do všeobecného povedomia sa taktiež dostávajú pojmy ako ekologická modernizácia a kruhová ekonomika. Práve spomínaná kruhová ekonomika predstavuje komplex riešení pre budovanie značky v oblasti produkcie environmentálne nezávadných produktov a služieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 573.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1