Number of the records: 1
Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov
Title Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov Parallel title Impact of environmental product labeling for consumers Author info Renáta Miklenčičová Author Miklenčičová Renáta Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 113-120 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords certifikácia * produkty environmentálne * označovanie tovarov * ecolabelling * spotrebitelia Annotation Environmentálne označovanie produktov. Typy environmentálneho označovania - typ I, II, III. Výsledky prieskumu zameraného na vplyv environmentálneho označenia produktov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1