Number of the records: 1
Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách
Title Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách Translation Marketing communication in services, education institutions and its specifics Author info Romana Schunová Author Schunová Romana Source document Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 130-135. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * inštitúcie vzdelávacie * služby * technológie informačné * technológie komunikačné * vzdelávanie * marketing mix Annotation Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách. Sféra služieb je v uplynulých rokoch prudko rozvíjajúca sa oblasť a preto je potrebné venovať pozornosť špecifikám marketingovej komunikácie v tejto oblasti. Taktiež prišlo k prudkému rozmachu v oblasti vzdelávania, vznikli a vznikajú nové vzdelávacie inštitúcie a pre ne sa stáva nevyhnutnosťou efektívne a úspešne sa zviditeľniť, použiť vhodné nástroje marketingovej komunikácie, prispôsobovať sa zmenám na trhu a byť flexibilný v oblasti využívania informačných technológií, ktorých využitie sa neustále mení. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 162.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1