Number of the records: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku Translation Social Networks as a Tool of Marketing Communication in a Specific Company Author info Martin Mucha Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 1 (2017), s. 31-40 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * siete sociálne * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * internet * podnik Annotation Pojem internetový marketing. Marketingový mix v internetovom prostredí. Sociálne siete. Facebook. Postavenie sociálnej siete Facebook v zahraničí. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00449-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 806.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1