Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku

  1. Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
    TranslationSocial Networks as a Tool of Marketing Communication in a Specific Company
    Author infoMartin Mucha
    Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 1 (2017), s. 31-40 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * siete sociálne * komunikácia marketingová * technológie komunikačné * internet * podnik
    AnnotationPojem internetový marketing. Marketingový mix v internetovom prostredí. Sociálne siete. Facebook. Postavenie sociálnej siete Facebook v zahraničí.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00449-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF806.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.