Number of the records: 1
Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach
SYS 0237789 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073839.0 100 $a 20171130d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach $f Mária Szivósová 330 $a Vďaka vzniku online marketingu, firmy prezentujúce sa na sociálnych sieťach došli k názoru, že potrebujú sledovať o čom sa ich zákazníci rozprávajú a aké majú názory. Dôležitou súčasťou prieskumu je analýza sentimentu v písaných prejavoch, ktorá môže odhaliť posuny v postojoch, ktoré v anketách, prieskumoch verejnej mienky alebo v dotazníkoch nie sú viditeľné. Analýza, aplikácie a výzvy pre analýzu sentimentu. Sentiment na sociálnej sieti Twitter. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0237763 $1 011 $a 1339-987X $1 200 1 $a Ekonomika a informatika $b elektronický zdroj $e vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI $v Roč. 15, č. 2 (2017), s. 105-115 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Analysis of Customer Sentiment on Social Networks 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048885 $a Szivósová $b Mária $p EUBFHIKAI $4 070 $9 100 $f 1958- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171130 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1