Number of the records: 1
Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania
Title Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania Parallel title Theoretical approaches study of consumer behavior Author info Štefan Majtán, Róbert Šlosár, Vladimír Hojdik Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 714-721 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * modely * rozhodovanie finančné * marketing nákupný * spotreba obyvateľstva Annotation Prehľad modelov osobnosti spotrebiteľa. Kritéria na základe ktorých sa spotrebiteľ rozhoduje pri nákupe. Model tzv. čiernej skrinky. Marshallov model. Model EKB. Model Howarda a Shetha. Ekonomický model. Psychodynamický model. Behaviorálny model. Model spotrebiteľského rozhodovania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00792-030, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 606 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1