Number of the records: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku
SYS 0239041 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073853.7 100 $a 20180122d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku $f Kristína Straková 330 $a Nové trendy v marketingu, porovnanie trendov spred 10 rokov a v súčasnosti. Pojmy marketingový mix a komunikačný mix. Internetový marketing / digitálny marketing. Podstata marketingu na sociálnych sieťach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238891 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 7, č. 3 (špec. vydanie 2017), s. 41-48 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2017 541 1-
$a Social Networks as an Instrument of Business Communication 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 700 -1
$3 eu_un_auth*0069667 $a Straková $b Kristína $4 070 $9 30 701 -1
$3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $9 70 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180122 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1