Number of the records: 1
Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch
SYS 0241276 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073927.9 100 $a 20180320d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zvyšovanie efektívnosti marketingových aktivít prostredníctvom využívania marketingového kontrolingu v podnikoch $d Enhancing the Efficiency of Marketing Activities Through the Use of Marketing Controlling in Enterprises $f Jaroslav Ďurovčík 330 $a Komplexný pohľad na marketingový kontroling a stručná analýza situácie ohľadne jeho využívania na Slovensku a tiež poukázať na skutočnosť, že uplatňovanie marketingového kontrolingu nie je len vecou veľkých firiem, ale musí byť súčasťou každej spoločnosti, ktorej záleží na tom, aby je marketing bol čo najefektívnejší. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241214 $1 010 $a 978-80-225-4463-4 $1 200 1 $a MERKÚR 2017 $b elektronický zdroj $e <the> Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017 $f compiled by: Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 69-76 $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [235 s., 16,9 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2017 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Virt, Slovak Republic $f 29.11.-1.12.2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0009346 $a kontroling podnikový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0049576 $a Ďurovčík $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1985- $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180320 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1