Number of the records: 1
Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom
Title Vplyv CRM na interaktivitu so zákazníkom Parallel title Fostering Interactivity in Marketing via CRM Author info Linda Vašková Author Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 218-224. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords zákazníci * marketing * stratégia marketingová * marketing vzťahový * komunikácia * manažment komunikačný Annotation Súčasné trendy interaktívneho vzťahového marketingu CRM ako SaaS systému (Software as a Service). Zhodnotenie dôležitosti CRM v konkurenčnom prostredí z pohľadu marketingovej stratégie a softvéru. Zhodnotenie CRM systému spoločnosti Salesforce, ktorá má dominantné postavenie na trhu CRM softvérov pomocou SWOT analýzy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01199-023, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 854.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1