Number of the records: 1
Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
Title Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective) Translation Humanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa) Author info Quatip Arifi Author Arifi Quatip Source document European Scientific Journal. Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2017. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2017.v13n35p194 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords jazyky cudzie * vyučovanie * metódy * metódy vied spoločenských * efektívnosť vzdelávania * väzba spätná Annotation Problematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 35
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 401.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1