Number of the records: 1
Holistický marketing v praxi cestovného ruchu
SYS 0242653 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180507102842.7 100 $a 20180507a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Holistický marketing v praxi cestovného ruchu $d Holistic Marketing in Tourism Practice $f Marián Gúčik 330 $a Holistický marketing a jeho podstata. Štyri komponenty holistickej marketingovej koncepcie. Charakteristiky a ciele interného marketingu, vzťahového marketingu, integrovaného marketingu a výkonového marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242536 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 51, č. 1 (2018), s.58-61 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003217 $a marketing interný 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004302 $a podnik ruchu cestovného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029197 $a Gúčik $b Marián $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180507 $g AACR2
Number of the records: 1