Number of the records: 1
Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby
Title Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby Translation Sustainable Marketing Communication Strategy as a Tool to Support Competitiveness in the Industrial Area Author info Monika Šujaková, Peter Sakál Author Šujaková Monika Co-authors Sakál Peter Source document Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * komunikácia marketingová * marketing mix * imidž Annotation Využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku pre zvýšenie jeho konkurencieschopnosti. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 432.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1