Number of the records: 1
Value of Influencer Marketing
Title Value of Influencer Marketing Author info Jana Naščáková Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. S. 54-61 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018 / Gontkovičová Barbora ; Pružinský Michal ; Duľová Spišáková Emília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4498-6 Note VEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * vývoj * produkty * služby Annotation Implementácia a vývoj marketingu vplyvu. Príklady marketingu vplyvu a predpokladaná budúcnosť marketingu vplyvu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00489-008, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 501.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1