Number of the records: 1
Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky
Title Veletrhy se změnily z místa kontraktů na místo nových kontaktů se zákazníky Author info Dušan Pavlů Author Pavlů Dušan Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords veľtrhy * výstavy * firmy * komunikácia marketingová * marketing * kontrakty * Česko Annotation Význam veľtrhov a polyfunkčnosť veľtržnej komunikácie. Poznávací a emocionálny zážitok zákazníka. Kľúčový parameter úspešnosti veľtrhu - množstvo získaných kontaktov a náväzne kontraktov. Dôležitá osobná bezprostredná komunikácia. Tendencia ku koncentrácii tematicky blízkych oblastí, polytematicky zamerané veľtrhy. Veľtrh ako dôležitý a atraktívny nástroj obchodu a marketingovej komunikácie. Návštevnosť na českých veľtrhoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1