Number of the records: 1
Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie
SYS 0248588 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240502073957.6 010 $a 978-80-225-4541-9 035 $a 82377 $2 CREPC2 100 $a 20181105d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie $e VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 215 $a 119 s. [6 AH] $9 6 301 $a VEGA 1/0066/18 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 220 $f 1977- $9 100 $r 6 AH $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $p EUBFPMKPM $4 675 $f 1951- $T Katedra manažmentu FPM 702 -1
$3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181105 $g AACR2
Number of the records: 1