Number of the records: 1
Retail manažment vybraného produktu IKT a stanovenie prijateľného cenového pásma
Title Retail manažment vybraného produktu IKT a stanovenie prijateľného cenového pásma Parallel title Retail Management of Selected ICT Product and Determining Acceptable Price Rang Author info Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 12. apríl (duben) 2018, Košice, Slovenská republika. S. 99-106 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S Medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4501-3 Note 1/0376/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * produkty * ceny * citlivosť * šport * firmy * ponuka * trh * testy Annotation Špecifický produkt z kategórie smart produktov - smart náramok - základné charakteristiky. Využitie v športových aktivitách u profesionálnych športovcov na monitorovanie a zaznamenávanie ich aktivity. Retail manažment nositeľných zariadení - inteligentných hodiniek a náramkov. Cenová politika vybranej kategórie produktu. Test cenovej citlivosti smart náramku. Výsledky testu cenovej citlivosti pre smart náramok. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00597-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 486.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1