Number of the records: 1  

The Role of Gender in Salesperson Perception

  1. Title The Role of Gender in Salesperson Perception
    TranslationVýznam pohlavia vo vnímaní predajcu
    Author infoMichael Stros, David Říha, Bodo Mölstein Tröppner
    Author Stros Michael
    Co-authors Říha David
    Mölstein Tröppner Bodo
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 11-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords predajcovia * zákazníci * predaj * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationPredaj sa mení. Okruh zákazníkov sa znižuje a získavanie zákazníkov predstavuje novú výzvu. Situácia sa komplikuje širšími požiadavkami zákazníkov, informáciami o produktoch z internetových platforiem a vplyvmi zo sociálneho prostredia. V dôsledku toho je vernosť zákazníkov významným prostriedkom na udržanie ziskovosti predajcov a kvalifikovaná predajná sila je významným faktorom v dosahovaní cieľov firiem. Využívanie predajcov je nákladným nástrojom predajnej politiky a predajné správanie je významným východiskovým bodom pre zvýšenie predaja a zisku. Analýza najvhodnejšiho správania predajcov ovplyvnených vnímaním pohlavia v predajnom procese spolu s možnými rozdielmi v prístupe. Praktické a teoretické závery.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF127.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.