Number of the records: 1
The Role of Gender in Salesperson Perception
Title The Role of Gender in Salesperson Perception Translation Význam pohlavia vo vnímaní predajcu Author info Michael Stros, David Říha, Bodo Mölstein Tröppner Author Stros Michael Co-authors Říha David Mölstein Tröppner Bodo Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 11-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords predajcovia * zákazníci * predaj * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov Annotation Predaj sa mení. Okruh zákazníkov sa znižuje a získavanie zákazníkov predstavuje novú výzvu. Situácia sa komplikuje širšími požiadavkami zákazníkov, informáciami o produktoch z internetových platforiem a vplyvmi zo sociálneho prostredia. V dôsledku toho je vernosť zákazníkov významným prostriedkom na udržanie ziskovosti predajcov a kvalifikovaná predajná sila je významným faktorom v dosahovaní cieľov firiem. Využívanie predajcov je nákladným nástrojom predajnej politiky a predajné správanie je významným východiskovým bodom pre zvýšenie predaja a zisku. Analýza najvhodnejšiho správania predajcov ovplyvnených vnímaním pohlavia v predajnom procese spolu s možnými rozdielmi v prístupe. Praktické a teoretické závery. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 127.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1