Number of the records: 1
GDPR Issues from a Marketing Perspective
Title GDPR Issues from a Marketing Perspective Translation Problematika GDPR z pohľadu marketingu Author info Peter Veselý Author Veselý Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 4 (2018), s. 43-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * obchod elektronický * ochrana údajov osobných * bezpečnosť informačná * osoby fyzické * GDPR Annotation Spracovanie osobných údajov v e-shope je relatívne jednoduché a transparentné pri pochopení základných princípov a pravidiel spracovania osobných údajov. Prevádzkovateľ e-shopu nesmie vynechať štyri základné pravidlá pri spracovaní osobných údajov. Prvým pravidlom je právna základňa spracovania dát, potom naplnenie povinnosti uchovávania záznamov, následne naplnenie informačnej povinnosti dotknutej osoby – zákazníka a následne zabezpečenie spracovaných osobných dát. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 110.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1