Number of the records: 1
Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores
SYS 0251104 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083717.9 035 $a 104814 $2 CREPC2 100 $a 20190219d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a PL 200 1-
$a Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA V-18-129-00 330 $a Vplyv maloobchodného dizajnu na nákupné správanie - kognitívne a afektívne spracovanie informácií. Environmentálne podnety (prvky dizajnu skladov) ovplyvňujú čitateľnosť a dojmy (stavy hodnotenia) a ako tieto hodnotiace stavy sprostredkovávajú účinky stimulov na reakcie a tým ovplyvňujú výsledky správania (opakovaný nákupný zámer). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0250947 $1 010 $a 978-83-65907-40-0 $1 010 $a 978-83-65907-40-0 $1 200 1 $a Knowledge – Economy – Society $b elektronický zdroj $e Contemporary Challenges of Economic Resources Management $f Edited by: Andrzej Jaki, Piotr Wójtowicz $g Reviewer: Piotr Bartkowiak $v Pp. 115-123 online $1 210 $a Cracow $c Foundation of the Cracow University of Economics $d 2018 $1 215 $a online 204 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0018897 $a Jaki $b Andrzej $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073512 $a Wójtowicz $b Piotr $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045212 $a Bartkowiak $b Piotr $4 675 541 1-
$a Aspekty dizajnu v marketingovom manažmente maloobchodných predajní 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001799 $a domy obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1