Number of the records: 1
Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca
Title Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca Translation Marketing Tools in the Process of Increasing the Market Value of the Athlete Author info Michal Markulják Author Markulják Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 141-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords hodnota trhová * šport * talenty * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * investície * sponzorovanie Annotation Z pohľadu financovania športovcov sa javí ako nevyhnutné vytvoriť funkčný model rozvoja trhovej hodnoty športovca, ktorý dokáže skĺbiť naraz niekoľko faktorov: osobnostné, trhové, marketingové, právne, finančné. Charakteristika trhovej hodnoty. Marketingové nástroje v tvorbe trhovej hodnoty. Špecifiká trhovej hodnoty športovca. Nazeraním na športovca ako investičný artikel, kde na jednej strane sú pomenované konkrétne náklady na strane druhej potenciálne výnosy, sa dá vytvoriť udržateľný obchodný model podpory talentovaného športovca. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00968-014, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 670.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1