Number of the records: 1
Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA
Title Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA Translation The Influence of the Media during the Presidential Pre-election Campaign in the USA Author info Natália Goda Author Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : vedecký časopis. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 13-21 online. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1339-3502 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords voľby * USA * médiá * kampane volebné * siete sociálne * internet Annotation Vplyv predvolebnej prezidentskej kampane na verejnosť v USA sa rokmi menil. V dobe, kedy rádio a televízia neboli samozrejmosťou, kandidáti využívali na svoju kampaň iný druh prezentácie. Vplyvom televízie a neskôr aj internetu, sa celková podstata kampane menila. Stala sa najdôležitejším a rozhodujúcim obdobím pred voľbami. Charakteristika úlohy médií, internetu a sociálnych sietí v predvolebnej kampani. Vplyv médií na voličské preferencie a samotný výsledok volieb. Predvolebné kampane z doby pred internetom a počas internetu v Spojených štátoch amerických. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01009-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 112.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1