Number of the records: 1
Módny blog-efektívny nástroj marketingu?
Title Módny blog-efektívny nástroj marketingu? Translation Fashion Blog – Effective Tool of Marketing? Author info Petra Gundová, Veronika Borovičková, Dominika Ižoldová Author Gundová Petra Co-authors Borovičková Veronika Ižoldová Dominika Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 98-104. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * blogy * stratégia marketingová * siete sociálne Annotation V súčasnom digitálnom svete význam sociálnych sietí a médií narastá. Nové technológie ponúkajú podnikom nové možnosti a výzvy aj v oblasti marketingovej komunikácie. Do popredia sa čoraz častejšie dostáva termín módny blog, ktorý predstavuje zaujímavý marketingový nástroj najmä pre podniky z oblasti módneho priemyslu a kozmetiky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 508.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1