Number of the records: 1
The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy
Title The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy Translation Tvorba reklamnej činnosti na trhu služieb cestovného ruchu v podmienkach globálnej ekonomiky Author info Lydmila Tranchenko, Raisa Kozhukhviska, Nataliya Parubok Author Tranchenko Lydmila Co-authors Kozhukhviska Raisa Parubok Nataliya Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 10, no. 2 (2018), s. 44-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2018. ISSN 1338-0494 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * reklama * podnik ruchu cestovného * globalizácia * marketing * efektívnosť ekonomická Annotation Pojem reklama a jej funkcie cestovnom ruchu. Efektívnosť a realizácia reklamnej činnosti v podnikoch cestovného ruchu. Špecifické vlastnosti súvisiace s tvorbou turistického produktu. Hlavné prvky potrebné na realizáciu vysoko kvalitného produktu cestovného ruchu na svetovom trhu. Faktory, trendy a zložky, ktoré určujú úlohu cestovného ruchu na Slovensku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 268.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1