Number of the records: 1
Car Brands and Its Online Reputation on Social Media
Title Car Brands and Its Online Reputation on Social Media Parallel title Automobilové značky a úroveň ich online reputácie v rámci sociálnych médií Author info Vladimír Hojdik, Štefan Majtán Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 162-169 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8 Note VEGA 1/0876/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords médiá sociálne * automobilizmus * značky * reputácia podniku Annotation Reputácia a online reputácia. Štruktúra online reputačného manažmentu. Online reputácia značiek automobilového priemyslu v rámci sociálnych médií. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00199-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 897.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1