Number of the records: 1
Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation
Title Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation Parallel title Hodnotenie marketingovej výkonnosti podnikov vo vzťahu k inováciám Author info Dana Hrušovská, Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 180-190 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8 Note VEGA 1/0876/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords inovácia * výkonnosť podniku * marketing * nástroje marketingové Annotation Inovácie hybnou silou podniku. Prístupy, metódy a spôsoby merania inovačnej výkonnosti podnikov. Výskumný dizajn. Počet podnikov zisťujúcich význam zisťovania počtu nových produktov v podnikoch v SR. Počet podnikov zisťujúcich spôsob hodnotenia pri zisťovaní počtu nových produktov v podnikoch v SR. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00199-013, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 804 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1