Number of the records: 1
Efektivní prodej (nejen) bankovních produktů v multikanálovém prostředí
Title Efektivní prodej (nejen) bankovních produktů v multikanálovém prostředí Author info Martin Paruch Author Paruch Martin Source document Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 26, č. 6 (2019), s. 32-33. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords technológie komunikačné * technológie nové * spokojnosť zákazníkov * preferencie spotrebiteľské * dopyt spotrebiteľský * kanály odbytové Annotation Myšlienka viackanálovej stratégie umožňuje oslovovať zákazníkov, vstupovať s nimi do interakcie a udržovať kontakt viacerými spôsobmi. Firma reaguje na spotrebiteľský dopyt prostredníctvom možnosti voľby predajného kanálu podľa preferencie zákazníka. Výsledkom je zvýšenie užívateľského zážitku u zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-6 + 6 príl.
article
Number of the records: 1