Number of the records: 1
Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
SYS 0257973 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083731.8 035 $a 135001 $2 CREPC2 100 $a 20190903d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a GB 200 1-
$a Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars $f Petra Srnišová $h 14 $i Chapter 330 $a Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251697 $1 010 $a 978-1-902435-63-3 $1 200 1 $a Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe $b elektronický zdroj $e <An> Open Access Book $f Gabriela Pleschová, Agnes Simon (Eds.) $v Pp. 142-149 online $1 210 $a London $c SEDA $d 2018 $1 215 $a 187 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019406 $a Pleschová $b Gabriela $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073670 $a Simon $b Agnes $4 340 541 1-
$a Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006756 $a účtovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0062382 $a inovácie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna 700 -1
$3 eu_un_auth*0059733 $a Srnišová $b Petra $p EUBFHIKUA $4 070 $9 100 $f 1981- $q I $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190903 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1