Number of the records: 1
Archetypy značky
Title Archetypy značky Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords značky * marketing * komunikácia marketingová * emócie * psychológia Annotation Definícia pojmu archetyp - ako Jungov termín pre najstaršie a typické skúsenosti ľudstva, ako pravzory ľudského správania a úsilia. Archetypy využiteľné aj v marketingu pre jasné a efektívne komunikovanie značky. 12 archetypov, ktoré pomáhajú pochopiť a komunikovať značku, a ktoré vyjadrujú jej emocionálne posolstvo: neviniatko (Coca-Cola), objaviteľ (Ford), mudrc (Intel), hrdina (Nike), vyhnanec (Harley Davidson), kúzelník (Disney), jeden z nás (Škoda Auto), milenec (Rafaello), klaun (Budvar), starostlivý (Nivea), tvorca (Lego), vládca (Microsoft). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1