Number of the records: 1
Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt, který je nutno dostat na trh
Title Životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj jako produkt, který je nutno dostat na trh Author info Helena Křepelková Author Křepelková Helena Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords prostredie životné * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * spotrebitelia * výskum * vývoj Annotation Trend presunu aktivít z klasických marketingových útvarov na činnosti výskumu a vývoja, čiže do technicko-legislatívnej oblasti. Dôvodom tohto presunu je aj poznanie, že Zem má obmedzené zdroje potrebné pre trvalé udržanie života na Zemi, že človek je súčasťou ekosystému aj napriek rôznym technickým vymoženostiam. Ďalšie dôvody, prečo sa marketing ako technika a nástroj uvádzania produktov na trh stane zbytočným. Návrat k sociálnemu marketingu, ktorému sa dávnejšie hovorilo osveta. Dôležitý moment - predať ideu trvalo udržateľného rozvoja na základe ochrany životného prostredia zákazníkom na úrovni vlád a samospráv, ale hlavne ľuďom ako spotrebiteľom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1