Number of the records: 1
Výzkum rychlý a pomalý
Title Výzkum rychlý a pomalý Author info Milan Průša Author Průša Milan Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 4 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * dopyt spotrebiteľský * marketing * výskum marketingový * značky * rozhodovanie nákupné * reklama Annotation V súčasnom marketingovom výskume je možné pozorovať dve tendencie: zvyšuje sa dopyt po rýchlych riešeniach, schopných reagovať na stále agilnejšiu činnosť marketingových tímov. Fáza vývoja, realizácie a overovania sa výrazne skracujú. Vedľa toho stále existuje potreba rozumieť správaniu spotrebiteľov, spôsobu rozhodovania, motivácií i myslení spotrebiteľov. Táto časť výskumu je systematická, dôkladná, viac analytická a taktiež pomalšia. Znalosť spotrebiteľov. Odlišnosť a odlíšiteľnosť značiek. Racionálne a emocionálne úsudky. Marketéri a ich prehľad. Ilúzia podvedomia a rýchly výskum. Trendy vo výskume. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1